Sjekk gjerne de mest vanlige årsakene før du tar kontakt med oss.

Du har ikke tilgang til Triggo:

Hvis du ikke har mottatt en invitasjonskode til Triggo får du ikke logget inn. Ta kontakt med oss, så hjelper vi deg med dette.

Innlogging med SMS:

  1. Er mobilnummeret du har skrevet inn riktig? Husk at nummeret må starte med +47.

  2. Hvis du er ny bruker: er dette mobilnummeret du mottok invitasjonen på?

  3. Stemmer verifikasjonskoden overens med den du mottok på SMS?


Innlogging med e-post:

  1. Er e-postadressen du skrev riktig?

  2. Hvis du er ny bruker: har du skrevet inn samme e-postadresse som den du mottok invitasjon på?

  3. Har du skrevet riktig passord?

Glemt passord

Hvis du har glemt passordet ditt, så kan du tilbakestille det på følgende måte:

  1. Åpne Triggo-appen, skriv e-postadressen du bruker til jobb i e-postfeltet, og trykk fortsett.

  2. Trykk på Glemt passord.

  3. Lag et nytt passord.

  4. Gjenta passordet for å bekrefte det.

  5. Skriv verifikasjonskoden som du får på e-post.

  6. Trykk Lagre nytt passord.

Verifikasjonskoden:
Når du trykker på Tilbakestill passord, så sender Triggo en e-post til din adresse. Denne e-posten inneholder en verifikasjonskode som består av 6 tegn. Denne koden må du ha tilgjengelig for å lagre ditt nye passord.

Skjermbilde av e-post fra Triggo


Fant du svaret?